چهره به چهره

به قلم سیّد جواد یوسف بیک

چهره به چهره

به قلم سیّد جواد یوسف بیک

سخنرانی در مراسم رونمایی از مجله «فرم و نقد»

راستش، به دلایل شخصی، بنا نداشتم که سخنرانی خودم را در مراسم رونمایی از مجله‌ی «فرم و نقد» به صورت مجزا منتشر کنم؛ ترجیح می‌دادم همان چیزی را که در خبرگزاری‌ها منعکس می‌شود، بازنشر دهم. با وجود این، مشاهده کردم که تمامی خبرگزاری‌ها (چپی و راستی) بخش صحبت‌های مرا بکلّی سانسور و بایکوت کردند. جالب این بود که حتی نام مرا از پوستر مراسم حذف کرده بودند. دلیل این کار، بیش و کم، برای خودم واضح است. اینک نیز این صحبت‌ها را منتشر می‌کنم تا شما هم بشنوید و مطلع شوید.



برای دانلود فایل بالا، «اینجا» را کلیک کنید.


برای دانلود فایل صوتی، «اینجا» را کلیک کنید.


نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 آبان 1396 ساعت 17:34

سلام سید جان . شما همون عزیزی هستی که دست راست فراستی ایستاده ؟

سید جواد:
سلام.
نشسته‌ام البته.

محمد دوشنبه 15 آبان 1396 ساعت 19:42

سلام
سید جان چرا خبرگزاری ها بیانات شما را سانسور کرده اند؟ چه علتی داشته؟

سید جواد:
سلام.
برخی نقل قول‌هایم به مذاق این وری‌ها خوش نیامد و اشاره به نظرات منحط برخی چهره‌های سرشناس، به مذاق آن وری‌ها. غیر از این هم انتظار نداشتم.

محمدرضا یکشنبه 14 آبان 1396 ساعت 00:32

سلام سید جان آیا فایل تصویری از باقی صحبت ها هم دارید؟

ناشناس جمعه 12 آبان 1396 ساعت 21:09

سلام
سیدجان بلاخره نمردیم و صدای شما رو هم شنیدیم.
بسیار خوب و محکم و آموزنده بود. انشالا بیشتر هم بشنویم.

سید جواد:
سلام.
سپاسگزارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد